niedziela, 4 października 2015

Kamper i... zaproszenie

Bardzo lubię się spotykać i zapraszam na pogaduchy do kampera, na spacer, na jacht i czasami do mieszkania też :) Jeżdżę po Polsce i bardzo chętnie dam się zaprosić. Spotkania zarówno w wersji stacjonarnej i mobilnej, nie ma problemu. Im bardziej mobilne spotkanie tym mniej osób może jednocześnie się spotkać np wspólna przejażdżka to ja i 5 osób. Uwielbiam spotkania zarówno dla 1 osoby sam na sam jak i dla pełnej sali na 300 osób. Wszystkie opcje dozwolone.

Jak zaprosić Witka?

Dostaję od Was również coraz więcej zaproszeń i żeby ułatwić wszystkim komunikację to spiszę krótkie zasady spotkań ze mną.

Moje potrzeby opisałem w poscie Kamper i... wymiennik.

Do spotkan wyjazdowych potrzebuje pokrycia z Waszej strony kosztów paliwa, częściowo załatwiam to poprzez blablacar - zapraszam na mój profil. Z tym może wyjść różnie bo jadę na konkretny termin. Im krótszy czas do mojego przyjazdu tym większe ryzyko, że mogę nie zebrać kompletu załogi. Więc ze strony organizatora potrzebuje zapewnienia pokrycia kosztów podróży w obie strony w maksymalnym stopniu. Jeśli będę miał gości na blablacar to odliczymy to od całkowitych kosztów podróży. Dla orientacji mój kamper na razie pali ON i na razie 10l / 100km więc łatwo policzyć, że koszty podróży 100km wynoszą około 40PLN x 2 w dwie strony. Aktualne ceny paliw w mojej ulubionej stacji warszawskiej i ciekawej lokalizacji dla kampera Stacja Wola Park . Alternatywnie Ogólnopolskie ceny paliw . Piszę "na razie" bo pracuję nad ceramicznym kolektorem wydechowym który by mógł zasilać kampera w parę wodną i nad kamperem hybrydowym na sprężone powietrze i prąd o czym piszę w poście Można mi nadmuchać Wtedy ceny mogą się zmienić.

Może też zdarzyć się tak, że mam drugie spotkanie niedaleko albo w bok i możemy koszty paliwa rozliczyć proporcjonalnie. Jeśli odstęp pomiędzy spotkaniami nie jest dłuższy niż tydzien to sam dokładam wszelki staran by spotkania odbyły się za jednym zamachem jedno po drugim. Im dłuższy odstęp tym większa szansa, że całość może się nie odbyć w jednej turze. Oczywiście chętnie wspomagam i jestem otwarty, że to Wy dołożycie staran by ktoś z Waszych Znajomych zorganizował takie drugie i kolejne spotkanie u siebie po spotkaniu w pierwszym miejscu. Z drugiej strony by spotkanie nie straciły na jakości i ze względu na różne okoliczności życiowe i czas potrzebny na delektowanie się życiem jestem w stanie spędzić łącznie w podróży do 3 tygodni i przeprowadzić 5 spotkan. Oczywiście wszystko jest negocjowalne. Jak coś się zmieni to dam znać tutaj.

Nagrywanie - ogólnie preferuję spotkania nagrywane i fotografowane ale niech to robi jedna oddelegowana osoba. Ja chętnie wszystkim się dzielę i odpowiadam na wszystkie pytania głośno i wyraźnie natomiast chodzi o to by nie robić sztucznego zamieszania i byśmy wszyscy mogli skupić się na meritum czyli jak robić odwrotnie by żyć ciekawie, zdrowo i na luzie. Wszelkie selfie i tym podobne po spotkaniu. Najczęściej zostaję w danym miejscu kilka dni. W końcu kamper zobowiązuje :) . Staram się też przyjechać dzień lub dwa wcześniej. Zależnie od atrakcji.
Projektor bardzo ułatwi spotkanie. Mam prezentację, dynamiczną, na żywo z przykładami więc warto wg mnie by taki projektor był na sali. To będzie dobry czas na rozgrzewkę - 15 minut. A potem chętnie odpowiadam na wszelkie pytania. Nie ma pytań bez odpowiedzi. W końcu jestem konsultantem.

Po spotkaniu nie oczekuję jakichkolwiek prezentów lub kwiatów. Jak już do Was przyjeżdżam, to sama możliwość ciekawych sytuacji i interakcji z Wami jest dla mnie wystarczająca.

To tyle z ram organizacyjnych. Myślę, że to wystarczy byście mieli pogląd na to, że spotkanie ze mną jest łatwe i dostępne. Prawdopodobnie odwrotnie.

Aha - odwrotne spotkanie zaczyna się od momentu wyjazdu z miejsca w którym aktualnie przebywam i trwa aż się skończy. Jeżeli muszę gdzieś dojechać i wrócić, to pamiętajcie, że jeżeli ktoś podróżuje na tej samej trasie, to może bez problemu spędzić ze mną kilka godzin w kamperze kontynuując dyskusję. Nie ma takiej gwarancji, ale dobrze być na taka możliwość przygotowanym :-) Zapraszam do odwrotnej podróży.

Jestem w trakcie tworzenia mapy miejsc gdzie mnie zapraszacie.
Jak to zrobić wspólnie współdzieląc mapę online, byście mogli dopisywać swoje propozycje?

Wpisujcie proszę swoje propozycje tutaj:

http://bit.ly/KamperWMiescie_Kontakt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz