środa, 21 października 2015

Kamper i... wybory

Nadchodzą coczteroletnie wybory. Nie mają one kompletnie na mnie wpływu. Wybrałem jakiś czas temu siebie i swoje życie po swojemu. Będzie ten czy tamten. Nie ma to znaczenia. Większe znacznie ma pogoda za oknem i wybór gdzie zimuję. Paliwa tańszego nie będzie za to jest blablacar, uber, możliwość niejeżdżenia. Powoli myślę nad kamperem na sprężone powietrze. I bardzo chętnie zbuduję go w opcji open-source >>>zajrzyj do linku<<<.
To są moje wybory codzienne. Na nie mam wpływ. Jeśli będę się zajmował tym na co nie mam wpływu to moja strefa wpływu będzie maleć.

Mam jeden typ na te wybory. Za tańsze paliwo, wyrazistość i konsekwencję.
Nie będę tu agitował, będzie co ma być. Codzienne TAO.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/rusza-onetobus-powiedz-nam-co-myslisz-o-polsce-i-polskich-politykach/0kr5zr

ps. disclaimer po wyborach: będzie tak samo jak było z tendencją do pogłębiania aktualnego trendu, więc trzeba zająć się tym na co ma się wpływ bezpośredni - rozpoczynam wędrówkę z opowieścią o kamperze opensource przeczytaj w linku do poprzedniego postu o co chodzi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz