czwartek, 23 lutego 2012

biblioteczka

Tu wpisuję książki jakie mam i polecam (a mam tylko te co polecam ;-)
i można ode mnie wypożyczyć bo nie mieszczą mi się w kamperze a niech
służą innym. Mogę też odwiedzić Cię z książką jak zaprosisz i uda mi
się połączyć wycieczkę z carpoolingiem bo z Warszawy nie wszędzie jest
blisko i tanio ;-)
Te pozycje wpłynęły na mnie zasadniczo - może i Ciebie natchną.

Jak będę miał momencik to rozdzielę książki do osobnych wątków by
śledzić gdzie krążą aktualnie.

Coraz więcej pojawia mi się na pdf i te będą tylko na liście bez
możliwości wypożyczenia. :-)

Mało tu beletrystyki gdyż każdy ma inne gusta a ja korzystam z czasu
na zwiedzanie i spotykanie ludzi.

"Całoroczne Kamperowanie blaski i cienie" - autor... ;-)
niespodzianka, nie ma takiej książki ale jest ten blog :-)

to teraz konkrety (hardcopy):
Antony De Mello - Przebudzenie, Wezwanie do Miłości
Robert Kiyosaki - Mądre Bogate Dziecko, Bogaty Ojciec Biedny Ojciec,
Bogata Kobieta
Timothy Ferriss - 4hourworkweek
Henry David Thoreau - Walden czyli życie w lesie
Tim Sanders - Jak być sympatycznym
Richard Koch - Zasada 80/20
Mihaly sikszentmihalyi - Przepływ (FLOW)
Lewis Caroll - Alicja w Krainie Czarów
Paolo Coelo - Alchemik
Wojciech Eichelberger - Alchemia Alchemika
Charles i Caroline Muir Tantra - Sztuka świadomego kochania

kupowanie troche mi się znudziło i nie jest z duchem minimalizmu więc
inne książki mam w formatach mobilnych choć bardzo chciałbym mieć
format książkowy
Eckhart Tolle - Potega Teraźniejszości, Cisza przemawia
Charles i Caroline Muir Tantra - Sztuka świadomego kochania

Któraś Cię interesuje?

*wątek jest permanentnie edytowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz